zaterdag 10 juli 2010

...het was even zoeken.....

...maar nu heeft Kjeld ook z'n eigen kapstokhuisje! De andere twee kastjes had ik op MP gevonden en de naamkapstokjes kregen wij van Henk en Geesje. Tijdens de zwangerschap zat ik al te broeden...waar kon ik toch een 3e kastje vinden voor onze 3e spruit. Heel wat uurtjes MP heeft het mij gekost en ook geld want ik zag genoeg andere leuke dingen maar niet hét kastje. Vorige week kregen wij Kjeld zijn naamkapstokje en deze week deed ik weer een poging op het net....en dit keer was het raak. Hij was wel duurder dan de andere twee bij elkaar maar hij was dan ook nog helemaal nieuw! Gert heeft hem in elkaar gezet en nu ben ik helemaal happy!
Posted by Picasa

1 opmerking:

rinskje zei

Staat geweldig!

Groetjes Rins

 

HIER IS HIDDE EN DE REST VAN DE FAMILIE © 2008. Template By: SkinCorner