maandag 24 mei 2010

Beleef trekkerslep met.....

Kjeld
Lekker liggen in de kinderwagen, snurken door al het PK geweld heen. En als ik dan toch even wakker wordt dan mag ik lekker op de arm of gaan ze gezellig een rondje wandelen met mij. Mama had voor mij een pet en een lakentje geknutseld. Ik heb nu al zin in volgend jaar, dan kan ik zelf rondkuieren op het terrein.

Bente
Mijn blonde haren wapperen lekker in de wind...ik hoef geen staartjes, hoor! De trekkers vond ik best interessant, lekker hngen aan het hek. Nog leuker waren de versnapperingen die ik kreeg. Lekker knoeien met pakjes drinken, lebberen aan een ijsje, sabbelen aan snoepjes, mayonaise eten met patatjes. Ik mocht lekker rondbanjeren, mams had voor mij een tshirt gemaakt met trekkersleplogo en naam. Dus als ik gevonden zou worden kon iedereen zien hoe ik heet....maar ik kom toch wel weer bij mama terug, die heeft nl. lekkere snoepjes.
Hidde
Wauw, wat veel trekkers! Ik hang lekker aan het hek zodat ik alles goed kan zien. Ik zie veel vriendjes van mij rondlopen, zoals David en Ilona. Als mama met Bente naar huis gaat mag ik met oma blijven! Ik heb ook de monstertruck gezien, een auto met hele grote wielen! Die maakte heel veel lawaai. Aan het eind v/d dag ben ik moe van alle trekkers, maar nog wel druk van alle indrukken.
Gert en Evelien
Gert zit in de organisatie en heeft het dus druk met organiseren. Af en toe komt hij even langs en de kids zijn dan helemaal hieperdepieper. Hidde is heel trots op papa, "papa moet werken op trekkerslep!". Evelien is druk met de kinderen vermaken en ze in de gaten houden...maar ook genieten van een zonovergoten dag, weer een geweldige trekkerslep-dag, op naar volgend jaar!
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

 

HIER IS HIDDE EN DE REST VAN DE FAMILIE © 2008. Template By: SkinCorner