dinsdag 28 april 2009

bente's tijgertocht


We beginnen in de kamer op de houten vloer.
Mama zet mij hier op de grond en dan begin ik te tijgeren...
Volgende station is de keuken..daar zijn verwarmde tegels..dat vind ik best fijn.
Soms ligt hier nog wat te smikkelen...maar helaas mama heeft net de vloer geveegd..dus ga ik maar door naar het volgende vertrek.
In de bijkeuken zijn koude tegels en ze zijn ook vaak vies..dat komt omdat alle mannen van de boerderij daar lopen en hun handen wassen! Er ligt ook allemaal 'rommel' van mama..en schoenen van mijn grote broer!
Maar dat geeft niets hoor, ik kan er precies tussendoor..dan ga ik direct door naar de wasmachine want mijn kleren zijn nu wel vuil van al die verschillende vloeren!
Posted by Picasa
 

HIER IS HIDDE EN DE REST VAN DE FAMILIE © 2008. Template By: SkinCorner