dinsdag 16 december 2008

tante Hannie's buik

De buik van tante Hannie wordt steeds dikker...er zit een babietje in! Vol spanning wacht de familie Rotmensen af of het jongen of een meisje is..Hidde en Bente weten het al!


Hidde: Het wordt een jongen, ik weet het zeker! Dan kan ik straks met mijn neefje lekker met de trekkers spelen..ik ga alvast met hem spelen, dat is wel zo gezellig voor hem...hij zit nu nog zo alleen in de buik! He hallo neefje, kom je gauw met mij spelen?

Heuveltje op, heuveltje af..deze trekker van opa heeft vast veel PK's....

Bente: Hallo nichtje, hoor je mij? Even luisteren...die buik is wel lekker zacht en warm..maar ik hoor nog niets..Zit er een vriendinnetje in de buik verstopt waarmee ik met de My Little Pony's kan spelen?


1 opmerking:

rinskje zei

Dag Hidde en Bente,

Tante Hannie heeft nu ook een pol op mini-hengseltjes geplaatst. Dan kunnen jullie je gokje officieel vast laten leggen! Mams en paps mogen natuurlijk ook een gokje wagen.

Groetjes en tot woensdag!!!

 

HIER IS HIDDE EN DE REST VAN DE FAMILIE © 2008. Template By: SkinCorner