dinsdag 19 augustus 2008

Mijn nieuwe zusje en mijn nieuwe trui!

Mama met Bente. Lief he!


Pappa en Mamma hebben het er maar druk mee. Steeds een schoon luiertje, en weer een beetje drinken. Een nieuw hoesje op het aankleedkussen omdat Bente erop heeft geplast. Zien jullie de natte plek?? Ze slaapt ook nog heeeel veel.

En ze is heeeeeeel lief. Ik ben niet zo'n knuffelkont, maar voor Bente maak ik graag een uitzondering.


Omdat ik een zusje heb gekregen heeft de moeder van tante Rinskje een hele mooie trui voor mij gebreid. Toen ik de trui uitpakte zei ik meteen "trekker". Het is een echte oma trekker trui. Zelfs het nummer op de achterkant klopt met het type John Deere van opa en oma. Heel erg bedankt.

Geen opmerkingen:

 

HIER IS HIDDE EN DE REST VAN DE FAMILIE © 2008. Template By: SkinCorner