vrijdag 24 augustus 2007

Feestje oud tante Hanna

Oud tante en overbuurvrouw Hanna gaf een feestje ter ere van haar verjaardag. Hier bewonderen ze mijn mooie klaartje de koe wagen. Op de achtergrond zie je de jarige Jet.


Er waren meer kinderen uit de buurt en het was erg gezellig. De grotere kids deden een spelletje met ballen. Dat maakte een heel erg grappig geluid. Ik mocht alleen steeds niet meedoen van mamma. Ze was bang dat ik mijzelf pijn zou doen. Maar mamma kon mij haast niet tegen houden. Zodra ik kon kroop ik weer naar de grote ballen.
Tja, dat had mamma goed bekeken. Ze had een box meegenomen, dan hoefde ze niet steeds op te letten.
Ik weet al precies waar ik moet kijken.
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

 

HIER IS HIDDE EN DE REST VAN DE FAMILIE © 2008. Template By: SkinCorner