donderdag 12 juli 2007

een loeigoed feest

In de westersebos werd een feestje gevierd. Pappa en opa hebben een koe die heel veel melk heeft gegeven. Dat is best een beetje bijzonder en dus ook wel een feestje waard.


Samen met alle neefjes en nichtjes mocht ik een koe onthullen.




Hier laat pappa koe Trees 15 zien. Trees 15 heeft 100.000 liter melk gegeven.





Trees 15 is bijzonder maar pappa en opa zijn ook bijzonder, zij hebben Trees 15 elke dag gemolken. Opa en pappa werden ook in het zonnetje gezet en kregen een mooie overal.




Ik had natuurlijk mijn eigen koe meegenomen. Pappa, deze koe is veel makkelijker. Ik melk hem nooit, ik geef hem geen voer.... en toch loopt alles bij mijn Klaartje de koe nog steeds op rolletjes.

Geen opmerkingen:

 

HIER IS HIDDE EN DE REST VAN DE FAMILIE © 2008. Template By: SkinCorner