maandag 28 mei 2007

Hidde heeft een date!


Het begon allemaal met post. Er kwam post met mijn naam erop. Niet zomaar post maar een kaart met trekkers en er was ook nog een pakje bij. Mamma heeft de kaart voorgelezen, want ik was wel erg nieuwsgierig. Het kaartje was van Gejanne en ze vroeg of ik mee ging naar trekkerslep. Nou dat wil ik wel hoor. Ik wil wel eens weten waar pappa het zo druk mee heeft!


Mamma en ik waren erg nieuwsgierig wat er in dat pakje zat. Het was een echt trekker shirt. Mooi hoor. Gejanne heeft er ook een, we gaan dus als een echt stel in stijl op pad! Het shirt past mij heel goed.


Gejanne, zoals je ziet ben ik er helemaal klaar voor. Ik zou zeggen spring maar achterop mijn trekker!




TOET TOET TOET

Geen opmerkingen:

 

HIER IS HIDDE EN DE REST VAN DE FAMILIE © 2008. Template By: SkinCorner