zondag 29 april 2007

een zanderig feestje


Vanochtend heb ik lekker uitgeslapen, dat was mijn eerste kado voor mamma. Toen pappa thuis kwam hebben we een echt kado gegeven. Mamma zit net als ik graag in bad. Pappa had daarom (via via) een bad verwenpakket geregeld. Ik heb dat verwenpakket aan mamma gegeven, er was ook nog een boekje over dieren.


s' Middags kwam het zonnetje op bezoek en konden we naar buiten! Ik vind mijn neefjes en nichtjes heeeeel erg grappig. Ze deden allemaal gekke spelletjes op de zandbult. Ze hebben de schoen van Elon begraven en toen was de schoen kwijt. Oei oei. Iedereen kwam helpen, maar niemand kon de schoen vinden. Opa heeft de schoen met de grote schep weer opgegraven.

Geen opmerkingen:

 

HIER IS HIDDE EN DE REST VAN DE FAMILIE © 2008. Template By: SkinCorner