zaterdag 31 maart 2007

Superbabies op Padhuis


Op Padhuis wonen twee heel bijzondere babies: Hidde en Larse. Larse was net als ik genomineerd voor de etos superbaby wedstrijd. We zaten samen bij de laatste drie. Het was wel heel grappig. De mamma van Larse en mijn mamma waren aan het bellen. De mamma van Larse wilde even iets langsbrengen. Toen zei mijn mamma: " Dat kan wel maar ik moet om 10 uur bij de Etos zijn." Het was wel heel toevallig dat Larse en zijn mamma ook om 10 uur bij de etos moesten zijn.


Nummer 1, 2, en 3. Hier gaan we met de prijs op de foto, voor de krant. Er zaten hele leuke strikjes op mijn prijs. Zie je wel dat we in de verkeerde volgorde staan?? Hihi... het lijkt net of ik de tweede prijs heb!
Jammer genoeg werd ik nummer drie. Maar dat geeft niet want mamma, pappa en oma vinden mij toch de allermooiste baby van Coevorden!
Ik met de winares van de tweede prijs, is het geen schatje?

Geen opmerkingen:

 

HIER IS HIDDE EN DE REST VAN DE FAMILIE © 2008. Template By: SkinCorner