donderdag 11 januari 2007

School!

December was een drukke maand, op 12 december ben ik voor het eerst naar school geweest. Mamma werkt op school en haar collega's en de kinderen uit haar klas waren heel nieuwsgierig. Ze wilden graag weten hoe ik eruit zag en hoe het met mamma ging.


Mamma had voor iedereen een lekker hapje. Een soesje met blauwe muisjes. Voor de kinderen had mamma een chocoladekerstbal meegenomen. Aan die kerst bal zat een klein rond kaartje met een foto van mij erop. Van mamma hoorde ik dat sommige kinderen mijn foto als versiering in de kerstboom hebben gehangen.

Het was heel gezellig, maar je wordt best wel moe op school. In de lerarenkamer heb ik dan ook maar even mijn oogjes dichtgedaan.

Geen opmerkingen:

 

HIER IS HIDDE EN DE REST VAN DE FAMILIE © 2008. Template By: SkinCorner